Pouzdro + privodni kabel k teplotnim cidlum DS18B20?

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Leden 13 15:57:27 CET 2009

Dobrý den,

byl jsem to já, ale už trubičky také nemáme. My jsme jich odkoupili nějaký
velký pytel, asi 1000 ks, ale pak jsme je všechny rozprodali, protože
používáme jiné (soustružené a hlavně delší).

Tenkrát (cca 8 let) jsme je koupili od fy UNIVERSAL, p. Prudel,
prudel@uninet.cz .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel