Vytápění LCD panelu, poraďte prosím

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Leden 13 15:09:50 CET 2009

Jeste, prosim, zkuste doporucit nejaky pokudmozno hotovy termostat pro
odpojeni toho topeni po dosazeni nejake rozumne teploty, tj. napr 0-20°C
Nejmene co vidim napr v katalogu Semic je 45° a to mi bude chvilku zbytecne
topit i v lete (coz vadi z hlediska zivotnosti - kazde sepnuti kontaktu se
odecita z zivotnosti, topna folie taky bude mit konecnou provozni zivotnost,
ostatne vytapet tu skrinku zbytecne znamena i zbytecnou zatez pro elyty).

Muzu si postavit nejaky elektronicky, ale uz neni moc cas nechat na to delat
desku atd. Na bastldesce to zas nemuze byt, protoze to musi vypadat.
Jak jsem napsal, nejvic by se mi libil samotny termistor, ale u tehle teploty
si myslim ze nemam absolutne narok.

BTW: vybral a objednal jsem si vzorek topne folie 24V/20W

Pokud mate nejaky napad, dekuji predem.

Jakub Ladman