Rele

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Úterý Leden 13 10:39:15 CET 2009

Tato relé mame v MS zásuvkách které spínají jen PC, LCD a nějakou drobotinu. V některých jsem tyto relé měnil za posledního půl roku 3x. Teď zase začínají některé lepit. Zatím to vypínám dobře mířeným tvrdým direktem na zásuvku, nicméně to bude třeba řešit. Něco mi našeptává, že nákup nových MS, i když od jiného výrobce, by mohla být velká blbost, proto se chci zeptat čím to nahradit resp. je nějaké SSR podobných rozměrů? Proud nemusí být tak velký, ale je požadavek aby vydrželo větší než naprosto nejmenší počet sepnutí a aby utáhlo o něco víc než nízkopříkonovou LED.
DĂ­k
S pozdravem,
                     Miloš Dašek