DSPIC33

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Leden 13 06:49:42 CET 2009

Ing. Libor Konečný  wrote / napísal(a):
> Pouzivam MCU rady DSPIC33FJ128 s krystalem na 10MHZ, kompilator MIKROE,
> ovsem ani za nic ho nedonutim aby jel na 40MHZ, PWM vystup porad ukazuje
> 1/4 frekvenci i kdyz je vse nastaveno na  4x vyssi.
> Pojistky mam PRIMARY OSCILATOR  XT, a PRIMARY OSCILATOR WITH PLL MODULE.

Nuz pride mi to trochu zvlastny pristup k programovaniu, ked si ani
nepozriem datasheet. V kapitole OSCILLATOR CONFIGURATION je pekna
blokovkovka ako sa tvori vysledna frekvencia - aj s konkretnymi rozsahmi
frekvencii v jednotlivych miestach, ktore musia byt dodrzane. Ak si to
clovek pozrie, musi vidiet, ze okrem pll nasobicky treba vhodne nastavit
3 kusy deliciek (register CLKDIV). Na hodnote krystalu vobec nezalezi,
80Mhz s da dosiahnut aj bez krystalu, len s internym oscilatorom.

j.