tepelna izolace akumulatoru

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Pondělí Leden 12 23:47:42 CET 2009

Je mi jasne, ze izolace sama o sobe moc nepomuze, kdyz tam nebude nejaky
zdroj tepla. Akumulator jim asi nebude. Je to 2100mAh Lipolka a max.
nabijeci proud je 450mA, spotreba modulu je mezi 100-300mA podle rezimu.
Nezda se, ze by si delala nejake teplo.

Krabici s celym zarizenim izolovat nechci (modul a spinany zdroj na
desce uz nejake teplo delaji), lepe receno .... jde o to, aby se k
zarizeni nemuselo skoro nikdy lezt .... kdyz jsem zakaznikovi rekl o
upravach pred zimou a na jare, netvaril se nadsene.

Oja