Diplomovka na UREL VUT v Brne

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Leden 12 21:45:27 CET 2009

to VHDL som povedal na zaklade skusenosti ktoru mame, zo 100 uchadzacov
ma v zivotopise cisto programovatelnu logiku a high speed 85, high speed
znamena tak 10MHz. Dalsich 10ks tam ma digital a analog, ked sa spytas
aby nakreslil neinvertujuci operacny zosilnovac 9 z nich povie ze nevie.
No a zvysok su taki nezaradeni a obycajne nam ostane jeden clovek o
ktoreho sa musime pretahovat s inymi sekciami :-)