Rizeni zarovky na 230V

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 12 15:19:24 CET 2009

Jeden takovy stmivac mam doma, ale cas od casu se zblazni a zmeni se
nastaveni max. hodnoty. Nekdy se take sam od sebe rozsviti.

Dekuji za odkazy - to mereni casu a zivotnosti by se mi dost libilo
abych si mohl udleat predstavu co a jak ty zarovky vydrzi a v akych
rezimech.
Napsani SW si dokazu predstavit - slo mi o provedeni vykonnove casti.

Radek Vicek