[OT] Linux Fedora 10 + VGA Intel G45 GMA X4500HD

lubos.medovarsky@accelera-networks.com lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pondělí Leden 12 13:20:50 CET 2009

VMware Server (predtym GSX Server), u mna spokojnost aj s verziou 2.
Staci stiahnut a nechat si vygenerovat aktivacne kluce.

GUI je cez prehliadac a nie je Java, ale Ajax, teda HTML
a Javascript a funguje, len to chce trosku si zvyknut.

Prehliadac je nutny len u klienta, server nevyzaduje ziaden
graficky mod ani v pripade, ze si virtualizovany OS vyzaduje
graficku kartu.

Lubos