OT: Komerce nabidka starsiho notesu

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Leden 12 12:03:05 CET 2009

Dobry den vsem,
koupil jsem si novy notes a tak si dovolim dat sem na hw
nabidku sveho stareho notesu nez to dam nekam na bazar.

Notes Targa Visionary
1 GHz Celeron
128 MB RAM
10 GB HD
DVD, FD, zvuk, sit, modem, par/ser port, TV out, 2x PCMCIA, USB 1.1.
K notesu je PCMCIA karta na 2x USB 2.0, WIFI na USB 2.0,
dále brašna Dicota a samozrejme original zdroj. Baterie drzi.
Notes chce při každém zapnutí nastavit datum a čas a tvrdí, že je slabá BAT.
Baterku jsem vyměnil za nějakou co jsem měl doma a dělá to stále. Možná blbý
kontakt nebo i závada ? Neřešil jsem.
U DVD jsou odpadlá dvířka, snad je i najdu, nepotřeboval jsem je.
Na pantech u displeje jsou praskliny, ale jsou tam 7 let a nezměnily se.
Pokud to někdo chce komplet za 1kKc, tak je k dispozici na Praze 4.
Posílat se mi to moc nechce, ale kdyz nebude vyhnuti...
Jindra Polivka