[OT] Rychlost PC

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pondělí Leden 12 10:44:28 CET 2009

nekdy se stane, ze se prepne radic z DMA na PIO a to je pak katastrofa.
Stava se to kdyz system zjisti chyby cteni/zapisu. Pote je opravdu
potreba radic odebrat a znovu nechat najit. Jeste bych pak uvazoval co
ty chyby zpusobuje. Muze to delat i vadny kabel, nebo dosluhujici
mechanika/disk.

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz