Re: OT: Katování kostů - bylo RE: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Leden 12 08:17:35 CET 2009

Hmmm, kdyz muj pubertalni synovec delal neco na PC (teda vetsinou hral
hry), tak taky pouzival spoustu takovych 'katovani kostu'. Par krat
jsem se s nim stretnul proc proste nemluvi cesky. Pripadne, ze kdyz
chce pouzivat anglicka slova, at je aspon pouziva poradne a ne totalni
zkomoleniny. Proste kdyz je blbej na to mluvit anglicky poradne, at
tak nemluvi.
No co vam budu povidat - valneho uspechu jsem nemel. Ale pak vyrostl z
puberty a ono to preslo samo... Nejdriv zacal uzivat spravne anglicka
slova, pak postupne zacal od tech anglickych vsuvek upoustet uplne.
Joooo, puberta je svinstvo:)
Tolik muj nazor na tu kultovost.
Marek