OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Leden 11 11:27:50 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 11.1.2009 od Marek Sembol:

> Ale notak, Petre, ve vedlejsim vlakne velmi spravne pises, ze nic
> neni zadarmo a tady hrc toto :o) Ani cerny vosk neni zadarmo. Proste
> jsi ho mel platit v cene tiskarny a modrych prepalenych vosku, no:)

Ano, spravne, nebyl zadarmo, platili ho oni. Oni rikali, ze je
zadarmo. Ale nemeli ho platit tim, ze musim tisknout barevne a placat
modrou barvu, to domluveno nebylo, to se zjistilo az po roce. Meli ho
platit z te porizovaci ceny tiskarny, protoze tiskarna stala ctvrt
mega. Normalni tiskarna prece nestoji takovy balik, v tom to meli
zapocitane. On to nebyl zadny extra zazrak, byla sitova, mela duplex,
ale jinak nic zajimaveho. Proste tech minimalne 100 tisic navic v
porizovaci cene meli pouzit na cerny vosk :-) Mimochodem, on ten cerny
vosk nemel byt zdarma dozivotne pro me, ale dozivotne pro tiskarnu,
tj. meli to nejak spocitane, ze ve vhodny okamzik zrejme dodavat
prestanou. Meli to spocitane jako ze mesicni zatizeni krat nekolik let
a tolik vosku asi celkem dodaji. Fungovalo to tak, ze kdyz jsem
objednaval barevne vosky nebo valec, tak jsem si rekl o bednu cerneho
a oni ji poslali s tim.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem