OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Leden 10 21:04:02 CET 2009

Na spici coho presne?

Bavime sa tu o uspesnej obchodnej politike, vdaka ktorej je Apple snad jedinym znackovym vyrobcom hardwaru aj softwaru ktory ma jasnu identitu a vyznamny podiel na najvyznamnejsom trhu s pocitacmi t.j. v USA. A tvrdim, ze je to aj kvoli tomu, ze hw aj sw u nich je velmi uzavrety na rozdiel od sveta PC.

Je mozne ze v Xeroxe su na spici akehosi pomyselneho vyvoja, neviem, nesledujem to; ale na ich obchodnu uspesnost to podla vsetkeho vplyv nema.

To vsetko je mozno smutne, ale je to tak.

wek