OT castecne - ProfiBalik posta

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Leden 9 21:18:09 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 9.1.2009 od Jan Galuszka:

> Nedavno jsem slysel, ze se rusi Profi Balik .. a ono to uz asi je
> pravda .. na strankach CPOST.CZ uz je pouze obchodni balik.

> Vi nekdo vice k tomu tematu?

Ja vim vsechno k tematu. Profi balik se rusi, ted dobihaji smlouvy, je
lehce zdrazeny. Soucasne je zpoplatnen svoz do urciteho mnozstvi.
Jakmile dojede, bude jen obchodni balik, ktery bude mit moznost funkce
jako profi balik, tj. do provozoven s cenou -15 Kc oproti cenam
bezneho obchodniho baliku. A tam je take svoz zpoplatneny.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz