problem s TP kabelem

Martin Persich persich@transcon.cz
Pátek Leden 9 09:26:04 CET 2009

Ja jsem prave koncem roku rozebiral nejake konektory (vystipavel z nich
piny) a koukal na to mikroskopem a ne vzdy to bylo uplne presvedcive. Mezi
tvarem pinu jsou pomerne velkem rozdily a napr. spolehlive konektory na drat
mely 3 noze a "rozkroceni" bylo dosazeno pouze podbrousenim jednotlivych
pinu. Konektory, ktere byly na licnu meli to podbrouseni taky, ale mensi.
Takze vysledek badani byl velmi rozpacity a asi nezbyva nez verit
dodavatelum a napisum na krabicce.
Martin. persich@transcon.cz