rada/oprava/schema autoradio becker trafic ...

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Leden 9 06:54:51 CET 2009

dobry den.
vlastnim tohle radio, ktere uz od zacatku ma nefunkcni navigaci, ale
jinak je po vsech strankach super, hlavne prijem
radia(ma 2 x tuner). ted jsem o svatcich zjistil, kdyz auto stalo vice
jak 2dny(behem roku snad jen o vanoce), ze mimo
mrtve navigace, to radio porad bere cca 300mA. rozhodil jsem ho do
posledniho kousku, takze mi zbyl jen hlavni dps s
koncovym stupnem. po pripojeni, podle odberu, radio "obzivne" (odber cca
400mA) a po par sekundach se odber snizi, ale
jen na tech 300mA. zatim jsem nenasel kam by to mohlo mizet, mozna to ma
souvislost s tou mrtvou navigaci. pri pokusu zapnout
navigaci, jen ztmavne displej a nic to neudela. jinak vsechny funkce
jsou ok.
nemate nekdo schema od toho radia ? pripadne bych i koupil jen zakladni
dps.
podobne radio(2 x tuner a  bez poutovejch blikatek atd. se spatne shani
a jak si clovek zvykne :-).
predem diky za radu/napad co  s tim.
zatim pujdu patrat po napajeni co by slo odpojit, abych nasel toho
"zrouta" ...
tomik.