FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Leden 8 22:17:54 CET 2009

Jaroslav Lukesh napsal(a):

>Tak Belkin, jo?
>
>http://www.focalprice.com/Zune_MP3_LCD_FM_Stereo_Transmitter_Charger_Black_EF055B_382.html

Tohle ale neni ten Belkin. To je tenhle typ:
http://jaku.ic.cz/FM/Wireless_FM_stereo/TX_a.jpg
http://jaku.ic.cz/FM/Wireless_FM_stereo/TX_c.jpg  ma dokonce zabudovanou
LED jako baterku.
Ale piska v tom menic a je to uvnitr "odflaknute"
Stejne tak tenhle:
http://jaku.ic.cz/FM/Wireless_FM_stereo_2/Wireless.jpg  zas trochu vic
sumi a reze to vysky nad 8 KHz.

Belkin je homologovany, ma mnohem mensi vf vykon ( je treba vyvest
antenu :
http://jaku.ic.cz/FM/Wireless_FM_stereo/uprava_ant_konektor/TX_6.jpg )
a precizne moduluje se stejnym zdvihem po celem preladitelnem pasmu.
Navic de da "roztahnout" i na byvalou vychodni normu.
Jak jdsem psal, Belkin je jediny ze mnou testovanych vysilacu, ktery
obstal. Bohuzel tomu odpovida i cena :-(