[OT]: GPS prijimac turisticky

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Čtvrtek Leden 8 20:35:02 CET 2009

jk> Ja ho mam ( jenomze jaksi nevim kde, nemohu ho najit :-(  )  A rad se ho
jk> zbavim. Tenkrat to nejak bylo k bicyklu jako akce, asi 2 x jsem to pouzil.
jk> Je to hrozne tupy - tedy GPS prijimac funguje v podstate jen na
jk> otevrenem prostranstvi. Jak jsem s tim byl mezi baraky, v lese atd, furt
jk> to bylo bez signalu. Za oknem pokoje v baraku to vubec nenajede. Myslel
jk> jsem, ze jsem dostal vadny kousek, tak mi ho tenkrat vymenili, ale i
jk> novy kousek se choval stejne. Navic tam nejde vlastne dohrat nic jinyho,
jk> nez originalni mapa.

su aj volne stiahnutelne mapy inych tvorcov. Napriklad tu:
http://mapcenter.cgpsmapper.com/catalogue.php
http://www.skyfly.cz/shop/_gpsmapy_cz.htm
http://www.gpsforum.ru/