problem s TP kabelem

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Čtvrtek Leden 8 13:24:23 CET 2009

Hezký den,

	Na tyto problémy je nejrozumnější zajít do nějaké negarážové
počítačové firmy věnující se také sítím a domluvit se o změření pomocí
reflektometru. Chyb způsobujících problémy může být poměrně dost.
	Není také od věci vzít pořádnou lupu a prohlédnout si jak vypadají
přepážky mezi "noži" a popř. doladit nožem. Nicméně to nevypadá na tento
problém, autor říká že mu to ohmicky sedí i přes "prodlužku" a přitom to
nejede.

Radek (benedikt@lphard.cz)