[OT]: GPS prijimac turisticky

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Čtvrtek Leden 8 11:57:57 CET 2009

Co clovek to nazor. Mam Palm Treo650 a BT GPS (evolve gotraxx) a urcite
bych nemenil. Nemusim tak s sebou tahat papirove listingy, v pripade
potreby si muzu stahnout aktualni listing, v Palmu mam TomTom propojeny
se seznamem kesi, takze muzu pri pripadnem presunu na dalsi misto pouzit
autonavigaci. Navic GPSka ma svoje stale misto na batohu a nevzpominam
si, ze bych mel (i v hustsim lese nebo mezi skalami) problem s prijmem -
nevim, zda to je GPSkou, umistenim nebo necim jinym.
Rozhodne s sebou nemusim tahat spoustu jednoucelovych zarizeni a hromadu
papiru. Kazdy si musi najit svuj zpusob...

Hynek Sladky