[OT]: GPS prijimac turisticky

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Leden 8 11:55:42 CET 2009

Jen bych upozornil ze v soucasne dobe se vyprodava Garmin GPSMAP 60CSx
za cca 6.600Kc, ktery ma mag. kompas (ne GPS), barometr a v cene je i
topomapa CR za 2.000Kc.

Je to plne odolna verze mapove GPS, ktera snese i nejake ponoreni do
vody. Za ty prachy je to fakt dobra koupe a je a ma i velmi dobry a
vyladeny FW. Sam o ni uvazuji, ale asi skoncim u Oregona 300 az se
ustali problemy s FW.

Radek Vicek