OT Program na vypalovani DVD

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Leden 8 10:48:01 CET 2009

Já používám free CDBurnerXP. Zatím jsem nenarazil na nic, co by neuměl. Fakt je ale že nepatřím mezi "náročné" uživatele. Vista nemám, ale myslím, že to je dnes už standard. Starší verze neuměly kopírovat, takže si stáhněte poslední verzi.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ladislav Vaiz
Sent: Thursday, January 08, 2009 10:09 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT Program na vypalovani DVD

Ahoj,
neznate nekdo program pro paleni DVD s vlastnostmi
- jednoduche ovladani pro "neajtaka"
- ceske uzivatelske rozhrani
- kopie DVD bez nutnosti rucne vytvaret image
- zdarma pripadne za "rozumne" penize (1500 za Nero je moc)
- beh pod Vista Home (ten nazev neni uplne presny)
?

Nejblizsi, co jsem nasel, byl AmoK, ale ten ma misto ceskych znaku
otazniky. Neumi delat primo kopie a nacteni ISO image mi vzdy skoncilo s
chybou.

Diky Lada