FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Pavel hw@itherm.cz
Čtvrtek Leden 8 10:08:11 CET 2009

Nejsem zadny odbornik na navigace, ale mel jsem od kolegy pujceneho tomtoma
900 a ten aktivni zakladnu mel. je to ale stary model, takze nevim jak je to
ted.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Petr Tošovský" <PetrTosHW@PTmodel.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 08, 2009 10:04 AM
Subject: Re: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

OK, diky za informaci. To tedy znamena z FM vysilac vyrazuji ze svych
uvah. Zkusim se podivat jak by slo napojit do radia. V priloze je
stranka z manualu (omlouvam se za kvalitu, lepsi jsem nesehnal).
Varianta je pripojit prehravac pres CD changer (stereo ale musela by se
resit komunikace s radiem) a nebo jako mobil (mono jestli tomu dobre
rozumim).
Existuji alespon navigace s linkovym audio vystupem? A je realne
ocekavat ze se da sehnat model ktery bude mit pripojeni napajeni a
tohoto linkoveho vystupu pres konektor v drzaku at nemusim kablovat?
Podle toho jak se divam na soucasnou nabidku tak je to jen zbozne prani
a nebo spatne hledam.

Tosa