FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Pavel hw@itherm.cz
Čtvrtek Leden 8 09:50:10 CET 2009

Petre,

ja mam pro zmenu navigaci s FM vysilacem a musim rict ze jsem dost zklamany.
je to Asus r700t, hlasitost je jak pisou ostatni nizka a navic i vykon toho
vysilace je asi hodne slaby a ma krok jen 0.2
Puvodne jsem mel totiz predstavu jak je na pasmu mista, ale najit frekvenci
kde to opravdu nic nerusi a nehraje do toho radio je obcas neresitelny
problem.
Takze pokud chces navigacku s FM vysilacem, tato asi nebude moc vhodny
kandidat. Jinak funkce navigace a rds-tmc jsou v pohode.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 07, 2009 9:31 PM
Subject: Re: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Koukam, ze se mi nejak podarilo odchozi mail hooodne zprznit, tedy alespon
ten link znovu:

Protoze mi odesel na autoradiu USB vstup, tak jsem si poridil tohle (za
trochu jinou cenu a ne na Aukru, nahodna koupe)

http://www.aukro.cz/item520501704_fm_transmitter_s_mp3_prehravacem_transmiter_e6.html

Ma to USB, ma to line-in a hraje to. Da se to naladit (jak daleko jsem
netestoval, z defaultnich 108.0 jsem to preladil na 107.5), prehrava to z
USB flashky muziku. Daji se na tom snad nastavit i nejake rezimy ekvalizeru,
vesmes priserne, bez nich to hraje srovnatelne s tim, co jde ze
vzduchu -jenom o hodne slabeji. Predpokladam, ze to -narozdil od
rozhlasoveho studia- nema v ceste signalu kompresor, takze to hraje slabe,
aby se to pri spickach neprebuzovalo.

Prehrava to vsechny MP3, co jich na flashce najde, bere to adresar po
adresari. Nic jineho to neumi, takze kdyz chci skocit na nejake konkretni
album, zadam z dalkace (resp. spolujezdec zada, ja to mam na hlasove
ovladani :) cislo 235, anzto od minula si pamatuju, ze na 235 zacinalo to
album, ktery chci. Proste skladby jsou ocislovane a jinak nez na cisla to
skakat neumi.

Jednoduche, lacine, funkcni. Vyhovuje mi to.

Pavel Kutina