problem s TP kabelem

zu1234 zu1234@seznam.cz
Čtvrtek Leden 8 09:20:23 CET 2009

> Předpokládám, že jsou správně páry (1+2 a 3+6). Používáte oranžovej a
> zelenej pár? Zkuste místo nich modrej a hnědej (pro 100Mbit se stejně
> používaj jen dva páry ze čtyř).
Asi ano, kontroloval jsem to jenom 40x :-))
Vykoušet druhé dva páry to mně taky napadlo.

> Co to dělá při snížení rychlosti na 10Mbit? (Jinak to provozujete na
> 100Mbit nebo snad na 1Gbit?)
Je to mezi síťovkou pod W98 a routerem Edimax. Domnívám se že NE/jedu
100Mbit. Nevím jak to snížit na 10Mbit.

> Neni problém třeba v konektorech?
To jsem se pokusil eliminovat/zjistit tím, že jsem různě postupně na oba
konce dal přes spojky krátké koupené kabely - nic nepomohlo. Stejné
kabely přes stejné spojky připojené k volně položenému kabelu jedou OK.

ZU