problem s TP kabelem

Vladimir Franek franek@skip.cz
Čtvrtek Leden 8 08:51:55 CET 2009

Hm,
a je ten kabel OPRAVDU zapojen podle EIA/TIA ?
oranzova 1 a 2, zelena 3 a 6, modra 4 a 5, hneda 7 a 8 nebo
zelena 1 a 2, oranzova 3 a 6, modra 4 a 5, hneda 7 a 8
S popisovanyn chovanim jsem se jiz nekolikrat setkal,
kdy si clovek (elektrikar) srovnal dratky pekne vedle sebe
a na obou koncich sice pekne a stejne zalisoval do RJ45, ale
bohuzel nevedel, ze vodice podle normy maji byt
jaksi "zprehazene".
                                Vladimir

----- Original Message -----
From: "zu1234" <zu1234@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 08, 2009 8:23 AM
Subject: problem s TP kabelem

Dobrý den vespolek!

Mám problém s TP kabelem délky cca 10m poněkud částečně
zamontovaným do zdi: Je naprosto v pořádku (pořadí žil,
jejich vlastní vodivost a vzájemná nevodivost - měřeno jen DMM)

Má jen jednu nectnost: že při vhodné konstalaci hvězd po něm projde
jeden ping z deseti. Při obvyklé nevhodné konstalaci neprojde nic.

Při jeho náhradě hotovým koupeným volně položeným kabelem vše jede jak pila.

Při bližším ohledání jsem zjistil že je na něm zachycen zajímavý příběh:

PIRELLI DX 2100-UTP 4x2x24AWG-CAT5L ISO/IEC 11801 EN 50173 EIA/TIA
568A-5-EXDENDED FREKVENCE 200MHz-SGS CERTIFIED-0301-G6125N

Jsem si jist že jedno z těch písmenek mi blokuje to pingání. Ale nevím
které.

Poradil by mi někdo něco jiného než sbíječku a kabel s jinak zapleteným
příběhem?

Váš deprimovaný ZU.