[OT]: GPS prijimac turisticky

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Leden 8 08:31:57 CET 2009

No ja mam BT GPS od Wintec, jednak proto ze zjistuje polohu 4x za vterinu a
jednak proto ze ma stejnou velikost jako akusticky vyskomer a tak se mi v
pohode vejde do vnitrni kapsicky v integralni prilbe. No a na 320km/h
kterych jsem maximalne dosahl pri volnym padu to staci... :-)
Lepsi to je ale pak prohlizet ve 3D....

http://tony.malecky.cz/skw3.jpg

Tony

----- Original Message -----
From: "Dee Jay" <deejay@email.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 08, 2009 8:19 AM
Subject: RE: [OT]: GPS prijimac turisticky

No a to je prave ono :-) ja nosim BT navilock ve futrálu u pasu a jede to
fajn
Myslel jsem že Javu a BT dnes podporuje skoro každý mobil.

Kazdopadne není nad hezky zaznamenany vylet který lze doplnit obrazky atd...
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=76900

Akorát blby ze GPS mi stiha jen asi do 600km/h
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=76895

 DJ