OT: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Leden 7 22:46:34 CET 2009

Vestavěný rádio by mělo mít konektor na CD měnič. Co na něho nabastlit
převodník pro MP3 přehrávač? Případně se dají i sehnat krabičky, co emulují
CD měnič a pokud se zapojí iPod lze ho ovládat přes rádio. Hodně takových
věcí lze sehnat na eBay.