[OT]: GPS prijimac turisticky

DeeJay deejay@email.cz
Středa Leden 7 21:41:35 CET 2009

zkuste mrknout po nejake BT GPSce - kdysi mi tu nekdo doporucil
spolupracujici aplikaci Trek Buddy  do javoveho mobilu a musim rict ze to
velmi dobre funguje.
Dokonce vam to naloguje trasu , a aplikace na webu i zvizualizuje vas trip.

za tisicikorunu je to dost muziky
http://interlink.tsbohemia.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=68995
http://interlink.tsbohemia.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=68994

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snail Instruments
Sent: Wednesday, January 07, 2009 8:34 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: [OT]: GPS prijimac turisticky

Nema nekdo na prodej treba starsi, ale stale funkcni turisticky GPS
prijimac? Chtel bych to na vyzkouseni geocachingu, nemusi mit ani
mapy ani barevny displej, jenom nacvakat souradnice a ukazovat
vzdalenost a azimut k cili.

Rada eshopu ma v databazi eTrex Legend kolem 1300Kc, ale zrejme uz je
vyprodany a obchody to jeste nezaznamenaly. Tak jsem si predstavoval
neco v tomto duchu.

J. Hanzal