OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Leden 7 18:01:20 CET 2009

U nas mame za korunu i toho iphona, ale to jsou dotaky od operatoru :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, January 07, 2009 5:40 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

>- ktere sice ma fotak i kdy¾ jen s miozernymi 2MPx, ale jaksi neumi
nahravat
>videa
>- dokonce ani nemá radio

Ano, tak toto u telefonu fakt nas*rie.

>Jako uzivatel, ktery chce telefon na telefonovani a SMS si koupim neco co
ma
>tlaèítka, lepa padne do ruky ma vetsi vydrz na baterie a alespoò zakladni
>funkce na SMS a MMS ,v neposledni rade stoji ménì nez polovinu

Hm, tak to mate teda v CZ hodne zle. U nas su taketo za korunu, teda dneska
uz za 3 centy ;-)

>Jako uzivatel, který chce plnohodnotnsho smartphone nebo telefon na praci s
>koupim nejake HTC nebo Nokiu, za stejne prachy poridim o dve tridy
>univerzalnejsi a pouzitelnejsi stroj.

Haha, o Nokii mozem rozpravat :-)

Prosim vas, uz tie kydy z jednej aj druhej strany nechajte. Vsetky tieto
gerety maju nejake pre a nejake proti, a vacsina funkcii sa prisposobuje
masovemu nasadeniu, nech to uz znamena cokolvek.

V dobe, ked sa telefon posudzuje primarne podla poctu megapixelov, ziadne
racionalne argumenty nemozu predsa existovat, takze to bude vzdy len a len
emotivna zalezitost (mam rad - nemam rad).

wek