[OT]: Prodam DSO-220

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Středa Leden 7 13:17:34 CET 2009

Prisla bida na kozaky a ja potrebuju jednak nejakou tu korunu, tak jsem se
rozhodnul "poslat do sveta" digitalni USB dvoukanalovy osciloskop Voltcraft
DSO-220 (starsi typ, tusim 5Mhz, napajeni z USB), bez sond, se SW pro XP.
Jak jsem koupil, tak prodavam, chtel bych za nej 2500.

Ne ze bych ho doma uz nechtel mit, ale od te doby, co jsem ho (nekdy na
jare) ziskal, jsem s nim meril celkem trikrat - ani nejak moc neni cas na
"male radosti zivota" a bastleni, takze kdyby ho nekdo chtel, branit se
urcite nebudu...

Pavel Kutina

P.S.: Mimochodem - chodil mi i s tim Asusem EEE 901 :)