DLR a uspech v FSO prenosu s pohyblivym cilem

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Leden 7 12:50:31 CET 2009

Vypravel bych, ale nemam MacBook Pro jako nekdo a neumim se tak
prosadit. :-P
Kdyby nekoho neco zajimalo, tak se ptejte, pokud budu vedet a take moct
odpovedet, tak se rad podelim o informace.

Tosa