OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Leden 7 12:35:27 CET 2009

Přiznávám se, že jsem taky tenchnokrat a kdybych si koupil takovou krabičku,
která má obrovský potenciál, tak by mě to prostě mrzelo. iPhone díky
použitému OS ten potenciál opravdu má (dokonce větší než WM) a je to krásně
vidět třeba na Cydii, ale rozhodli se, že bude existovat pouze varianta pro
tupou masu, která nepotřebuje nic jinýho, než Apple nabízí, což je bohužel
filozofie celýho Apple...
Takže pořád používám dumbphone, protože umí to co iPhone a v mnoha případech
mnohem líp, akorát má menší obrazovku.