OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Leden 7 11:40:39 CET 2009

 7.1.2009, 11:36:00

Diky za odpoved.
Srovnavani carek: 3 carky na Nokii samozrejme mohou byt neco
zcela jineho nez 3 carky na Simensu. Ale pokud jeden telefon ani
neprijme sms, zatimco ja mam 3 carky, pricemz mam odzkousene ze i
jedna carka je dostatecna pro spolehlivy provoz, vypovidaci hodnota je
myslim dostatecna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz