OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Leden 7 11:18:06 CET 2009

 7.1.2009, 11:12:23
Dobry den

Kdyz uz tu tak pekne basnite o tom jablkofounovy, jak je na tom s
citlivosti ?
Byl jsem na silvestra ponekud vzdalen od civilizace. Zatimco muj a
jeste jeden pritomny staricky siemens x45 mely stale 3 carky, majitele
uzasnych mega-barevnych, multi-kulti-medialnich nokii a SE neustale
behali po kopci ve snaze zachytit kousek signalu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz