OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Leden 7 00:00:57 CET 2009

Mně to ovládání až tak super nepřipadá, nemožnost použít stylus a tím pádem
neustále extrémně upatlaná obrazovka mně dost vadí. Psát SMS, respektive
cokoliv je utrpení nemluvě o problémech T9, to je vyloženě ostuda Apple.
Rozlišení na takovou kravskou obrazovku taky mohlo být větší (např. 480x640
nebo 480x800).
iPhone má skvělý potenciál, ale už v počátku ho Apple naprosto nechutně
zadusil díky nutnosti jailbreak a to ani nemám na mysli používání
nelegálního software jako blokování všeho, s čím Apple prostě nesouhlasí.
Jedinou obrovskou výhodu iPhone spatřuju v tom, že běží na nějakým BSD,
takže konzole nabízí spoustu možností oproti jakýmukoliv mobilu, ale i to
možná časem překoná Google Android.

PS: Zvykl jsem si sebou nosit notebook, takže raději dělám na 15,4" LCD v
1680x1050 než na té pidiobrazovečce jakýhokoliv mobilu... ;)