[OT] jaky ucetni program?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Leden 6 23:45:22 CET 2009

Pohoda tak destruktivní není, jenom jednou mě dostala dokolen, když
serverová část vyžadovala restart serveru za účelem projevení jakýchsi změn.
Úplně nechápu, co tak brutálního mohl účetní program dělat. Restart a chod
Pohody se musel o půl dne odložit, protože není záhodno restartovat
uprostřed dne PDC, i když jenom pro pár lidí...