Re: Nízkovýkonový LVD obvod ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Leden 6 22:21:35 CET 2009

 6.1.2009, 21:47:57

 Vazeny kolego, vase poznamky jsou si naprosto presne, ale bohuzel
 jaksi odtrzene od reality.
  Zmineny MAX92x ma ze vsech vyjmenovanych reseni nejmensi spotrebu,
 ale tez ponekud horsi dostupnost a vyssi cenu.
 Akumulatory ktere je treba hlidat tvori 6 NiMh AA clanku s kapacitou
 napr. 2000mAh a mejakym tim samovybijenim, rekneme 2mA.
 Predpokladejme, ze aku odpojime pri vybiti na 5% kapacity, tj. zbyva
 100 mAh.
  Bude-li hlidacem MAX92x se zanetbatelnou spotrebou 4uA,
 dojde k upnemu vybiti za 50h.
  Bude-li hlidacem napr. TL431 se spotrebou 1mA, dojde k uplnemu
 vybiti za cca 33h.
 Lze predpokladat, ze pi. Trollerova, v pripade ze, mluvitko bude
 signalizovat vybity stav, pripoji toto po navratu domu/do kancelare k
 nabijecce. Rovnez lze duvodne predpokladat, ze ani upne vybiti aku
 nezpusobi pad letadla ani vypuknuti 3 svetove valky.
  Otazka tedy je, zda ma v tomto konkretnim pripade vyznam, snazit se
 dosahnou spotreby v radu uA nebo je to zbytecne.
  Odpovedet si musi kazdy sam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz