TC65i

Va_Sm spiritusII@seznam.cz
Úterý Leden 6 21:21:15 CET 2009

Deska vypada zajimave, urcite usnadni zacatky pri vyvoji a prvnim
seznamovani s mdulem. Nabizeji zde take M2M Architect. Jak potrebna je
tato aplikace respektive jeji knihovny? Je mozne i bez ni napsat program
pro tcp prenos, bez hlubokych znalosti javy? TCP prenos je v jave v
jejich standardnich knihovnach, jak riakl p.Janovky. Jak bude reseno
napojeni techot standardnich fci. na hardware modulu? Co tedy m2m arch.
umi?
smidl