rozvody PC site v betonu

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Úterý Leden 6 10:42:52 CET 2009

Pokud budou kabely v husim krku, tak nevidim dovod proc by mel byt
rozdil mezi betonem a maltou.
Husi krk bych daval cislo vetsi nez je potreba obvykle se casem
vymysli ze by bylo dobre mit jeste kabel na tohle a tamto (treba
RS485). Rychlost site zalezi k cemu sit budete pouzivat. Ja zadne
obrovske presuny dat po siti nedelam, takze mi tech 100Mbit staci, ale
pokud cena neni priorita, natahnete CAT6 a 100/1000 si vyresite pak
podle potreby nalezitym HW.

PK