[OT] Jak dostat vazelinu z lozisek?

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Pondělí Leden 5 21:06:36 CET 2009

no, jen bych poznamenal ze solvina obsahuje pisek, a nejsem si jisty do jake
miry je loziskum prospiva.. Takze opatrne..ale to uz kolega zminoval.

Jinak bych se priklanel k technickemu benzinu nebo nafte, pokud se citis byt
fajnsmejkrem tak WD40 - ke spreji dodavaji takovou tenkou trubicku kterou se
da dostat skoro vsude.

jose