AVR SPI a viacero slave

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Leden 4 22:40:04 CET 2009

> trojstavovy vystup?

Lenze presne v tom okamihu sa MISO _neda_ nastavit ako vystup. Proste to tam napisali zle.

> No hej, mohli to napisat jednoznacnejsie... na druhej strane uvadzaju
> priklad inicializacie SPI slave na str. 128 a hned prvy krok je:
> ; Set MISO output, all others input

To este neznamena, ze netreba trojstavovat manualne pre pripad viacerych slave.

No nic, to nie je prvy raz, a zrejme ani posledny. Akurat som tym, aby som si to overil, ako to presne je, stratil dalsieho pol dna.

wek