vyrobce DPS

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Leden 4 16:07:20 CET 2009

vite vubec co chcete, jak to ma potom vedet vyrobce ??
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of j.Krajinka@seznam.cz
Sent: Sunday, January 04, 2009 3:46 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: vyrobce DPS

Obavam se, ze to tak docela neni pravda, pokud vyrobce v ceniku uvete nebo  ve smlouve s Frantou uvede ze  uctuje 4x filmovou predlohu a 290 Kc/ks a zaroven stejnou predlohu nauctuje  zakaznikovy Jirka s tim, ze na jednu predlohu "vyoptimalizuje" obe zakazky a predlohy zaplati jak Franta tak Jirka dopusti se vyrobce bezduvodneho obohaceni tak jak jen definuje Obcansky zakonik v Hlave tri.
Pokud Franta poda zalobu a prokaze, ze na jeho filmu je neco jineho nez jeho a jim zaplacena vyroba jednoznacne vyhraje.
Koneckoncu vyrobce by vam mel s zakazkou vydat vsechny pouzite a vami zaplacen predlohy nebo by je mel ulozit ve svem archivu a pouzit pri opakovane vyrobe teze predlohy (tak to dela Printed).
Pokud si ja jako zakaznik preji na svou predlohu narvat sve tri desky nemel by to byt problem, zpravidla neni, ale tak nejak nevim jak se tato operace spravne nazyva.
J.

>proste musite dodat podklady jako "JEDNU" desku. oni vam to jako jednu vyrobi a naporcujte si to jak chcete :-).
jestli jste nekomu zacal vypravet ze mate podklady na 3 desky a jestli vam to vyrobi jako jednu, se ani nedivim, ze
zirali. oni samozrejme vsechno optimalizuji i s ostatnima zakazkama, ale proto aby efektivne vyrabeli/vydelali a ne
aby nekomu usetrili penize :-).
tomik.