AVR SPI a viacero slave

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Leden 4 16:06:16 CET 2009

SS je slave select, nikoli master/slave switch. Tzn. směr je stále takový,
jaký jsem si naklikal (našel v DS a nastavil bit v registru). Vybraný slave
komunikuje s masterem, ostatní sběrnici ignorují/neovlivňují.

Doporučuji stáhnout demoverzi CV, wizardem vygenerovaný kód si pak můžete
bez omezení překládat třeba v GCC, nebo se prostě podívat, jaký bit v jakém
registru dané zaškrtávátko ovlivňuje, v DS se podle toho hledá taky lépe.

PH

From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
Aha... codevision nemam... prezradite mi, prosim, na zaklade coho sa prepina
smer MISO u slave?

*Predpokladal som*, ze norski studenti budu mat dost chochmesu to prepinat
automaticky so zmenou stavu SS, ale ocividne to tak nie je...

Nuz ano, tiez som si neprecital vopred datasheet... TERAZ mozete hodit
klavesnicou, zasluzil som si to... ;-)