IRDA

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Sobota Leden 3 21:26:18 CET 2009

Na ircomm2k jsem koukal, ale domnival jsem se, ze na Vistach nebude
fungovat (kdyz tam o nich nic nepisi). Ted jsem se docetl na forech ze
na 32bit Vistach to maka. Urcite to zitra vyzkousim!

Jinak diky vsem za tipy a panu Kotlabaovi za kontakt na firmu MEDATRON,
kde by me snad take mohli nakopnout spravnym smerem (predpokladam, ze mi
nedoporuci koupi noveho zarizeni, ktere bude disponovat USB portem,
protoze to dosavadni funguje a znamy je s nim spokojen - az na
infraport).

Jeste jednou diky.
MG

On