Pamflet k 'RD2 - prosim o komentar

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Leden 3 21:02:08 CET 2009

Za seba mozem povedat, ze nic nezrozumitelne som nenasiel.
Skoda, ze sa nevenujes aj Silabsom. Pripadaju mi to byt celkom pekne mcu,
poznat chutovky nebyva od veci.

Tie preklepy:
Uvadzam iba strany, Foxit nezobrazuje cisla riadkov a pocitat ich rucne by
bolo asi zbytocne. Vzdy chyba pismeno, to je v zatvorke.

1.  str.7   "Moz(n)osti"
2.  str.12  "moz(n)ost"
3.  str.13  "me(n)sie"
4.  str.13  "simu(l)acia"
5.  str.13  "preprogr(a)movanim"

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"

> Pri mojej jazykovej (ne)vedomosti by
> som z takehoto clanku v anglictine moc nepochopil.

Mno, ako si to tak po sebe citam, je otazne, co z tych nesikovnych
formulacii je pochopitelne aj v slovencine...

> Trocha som sa usmial, ked si seba ako autora spominas v mnoznom cisle
(str.7
> Zakl. vlast.).

Ano, obcas mame sklony k velikasstvu... ;-)

> Nasiel som 5 preklepov - uvediem miesta ?

Poprosil by som.

Ja som nasiel zatial 2, ale potom mi 2x volala zena a medzitym som primrzol
k volantu, takze som uz zabudol, ktory bol ten druhy...

> Inak (ako som uz spomenul)  - Pekne !!

Dakujem za pochvalu.

J.