Nelze se dostat do SETUPu BIOSu... - VYŘEŠENO - nevěřili byste:-)

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Leden 3 13:32:50 CET 2009

Je to mozne. Pokud se chcete presvedcit, tak jen vyzkouset. Sam jsem to
nepouzil jiz cca 3 roky :-))
Za 8 minut tu mam taxi a tak jiz vypinam.
Hezky novy rok.
Jindra Polivka

Ach :-). Děkuji za informaci. Nu, mám obavu, že tato rada by tedy také byla
z těch, co v tomto případě nepomohou, neboť jak jsem již psal, CMOS jsem
invalidoval oficiálně jumperem a dokonce jsem viděl hlášku "CMOS Checksum
bad, entering SETUP", po níž systém vesele bootoval dále :-). Já mám nyní
hypotézu, že ten SETUP s 2GB RAM prostě ihned spadnul a vrátil se do BIOSu
způsobem "nebyla provedena žádná změna, pokračovat", takže se prostě jelo
v bootu dále...

S pozdravem Pavel Troller