Nelze se dostat do SETUPu BIOSu... - VYŘEŠENO - nevěřili byste:-)

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Leden 3 12:57:59 CET 2009

>   hmm, tato rada je míněna pro jaké prostředí ? Chápu to správně, že cílem je
> na port 0x70 vložit 0x2e a na port 0x71 0xff ?
>   To je zajimave, Linux mi pise, ze tyto porty vlastni RTC0... Cili se jedna o
> invalidaci casoveho udaje ?

Chápete to správně. Jsou to porty pro přístup do CMOS paměti (kde je
samozřejmě mj. i RTC). Matně si vzpomínám, že na 0x70 se nastaví adresa
a přes 0x71 se dá přečíst/nastavit hodnota z/do této adresy v CMOS RAM.
Co je přesně na offsetu 0x2E netuším, nicméně google napověděl, že je
tam kontrolní součet.

http://www.totallygeek.com/vscdb/index.php?a=s&p=0&vi=k&d=a&i=1155596921a198b51fa04600882bcca4607212fbd6

Lukáš Grepl