IRDA

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Leden 3 08:36:18 CET 2009

Na vašem místě bych zkusil levně sehnat nějakej ten IRDA adaptér:

http://www.aukro.cz/7040_irda_port_irda.html

Maj tam i na RS232, všechno za cenu kolem stovky.

Pokud chcete přecejen něco bastlit, klíčová slova pro google jsou "RS232 IRDA":

http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/an_pk/3024
http://www.abclinuxu.cz/blog/vejsplechty/2008/9/prevodnik-irda-rs232-s-mcp2120
http://hw.cz/rs-232#irda_spec

Tady někdo píše, že virtuální port se zpřístupní až po připojení toho
zařízení k IRDA:

http://hw.cz/usb-ir-rs232

Pavel Kadečka.