LED a tlacitko na jednom pinu MCU

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Leden 2 22:41:35 CET 2009

No koukám do něj a říkám si, že vývoj jde pěkně po spirále.... TTL
kompatibilita! No je vidět, že naši dědové (TTL) věděli víc než naši otcové
(MOS), takže se k dědům vracíme...

Konkrétně je rozhodovací úroveň přesně 0,25 Ucc + 0,8V.

----- Original Message -----
From: "Vaclav Peroutka" <vaclavpe@seznam.cz>

Muzete byt, prosim Vas, konkretni ? Ktery malopinovy procesor ma tyto
rozhodovaci urovne (hlavne mne tedy zajima vstup pro log. "L" - abych byl i
ja konkretni, kdyz uz to chci po druhych) ?

dival do DS k AVR (konkretne ATMega8 ) a opet tam maji "input low voltage"
do 0.2Vcc.

Sice to jsou asi podle vas >25 let stare vykopavky, ale porad je to
nejbeznejsi zbozi v drogeriich typu modry slon...

Dekuji,
VP